Skip to content
Menu

Hibaelhárítás

Hibaelhárítás leggyorsabban sms jelzéssel

A Kevenet csoport alapvető érdeke, hogy ügyfeleink zavartalanul használhassák internet kapcsolatukat. Gerinchálózatunk megfelelő működését non-stop felügyeleti rendszerrel monitorozzuk. 

Az ügyfeleknél jelentkező esetleges hibák elhárítását az elmúlt évek tapasztalatai alapján úgy tudjuk a leghatékonyabban megkezdeni, hogyha a hibajelzés sms-ben érkezik be hozzánk. 

hibabejelentes_ikonok_kevenet-01
Hibát észlel
hibabejelentes_ikonok_kevenet-02
SMS: 06 20 217 7473
hibabejelentes_ikonok_kevenet-03
A jelzés azonnal megjelenik a rendszerünkben
hibabejelentes_ikonok_kevenet-04
Kollégánk hamarabb tudja ellenőrizni a végpontot
hibabejelentes_ikonok_kevenet-05
Gyorsabban megoldjuk a problémát

Hiba esetén kérjük írjon egy sms-t a 06 20 217 7473-as számra!

Az üzenet tartalma: „Internet hiba”,  Előfizető neve, Előfizető címe

Az így elküldött jelzés közvetlenül megjelenik a belső rendszerünkben. A telefonon jelzett meghibásodásokat diszpécser szolgálat rögzíti, majd adja át nekünk. A plusz állomás miatt lassabb lehet a hibaelhárítás.

Az általános iparági gyakorlat és az ÁSZF szerint a lakossági internetszolgáltatás esetén a hibajavítás megkezdésének ideje a hibajelzést követő első munkanap kezdete. Amennyiben a hiba a Kevenet hálózatából ered, a javítást munkaszüneti napon is megkezdjük!

Problémáját jelezheti még email-en is az ugyfelszolgalat@kevenet.hu címen, de a leggyorsabb, legegyszerűbb út az sms küldés.

Itt is jelezzük, hogy a Facebook és a Messenger üzenetküldő felület nem hivatalos kommunikációs csatornája a Kevenet csoportnak. Ügyeletes kollégáink csak az emailben és sms-ben beérkező üzeneteket dolgozzák fel.

Hibabejelentés előtt, internet probléma esetén

  1. Első lépésként legyen szíves számítógépén a vezérlőpultban az internetbeállításoknál az internetkapcsolatot újra csatlakoztatni.
  2. Tapasztalatunk alapján megoldhatja a problémát az is, ha a routert áramtalanítja, ami nem csak a készülék kikapcsolását jelenti, hanem az elosztónak a kikapcsolását/falból történő kihúzását is.
  3. Ha nem oldódott meg panasza, akkor amennyiben van rá lehetősége futtasson le egy sebesség tesztet. A teszt az alábbi linken elérhető: www.speedtest.net A tesztről „Print Screen” billentyűvel egy képet is küldhet nekünk az ugyfelszolgalat@kevenet.hu-ra.
  4. Amennyiben nem egy az általunk felprogramozott routert használ, kérem ellenőrizze le, hogy a készülék megfelelően lett e beállítva, hogy kizárólag az Önök Otthonában érzékelhető e a jel. Ezt úgy is megteheti, hogy a szerződésben megadott Ügyfélkapus hozzáférési adatokkal a http://ugyfelkapu.kevenet.hu weboldalra belépve az „átviteli grafikonok” menüpontban megnézi az adatforgalmát. Amennyiben az kiemelkedően magas, akkor valószínűsíthetően valaki más is használja az Ön internet hozzáférését.
  5. Szükség esetén, a megkeresését követően illetékes munkatársunk telefonon fog Önökkel időpontot egyeztetni, hogy szerelőink mikor mehetnek ki a javítás elvégzéséhez.
hibaelharitas_honlapra