Hibaelhárítás
Hibaelhárítás leggyorsabban sms jelzéssel
A Kevenet csoport alapvető érdeke, hogy ügyfeleink zavartalanul használhassák internet kapcsolatukat. Gerinchálózatunk megfelelő működését non-stop felügyeleti rendszerrel monitorozzuk.
Az ügyfeleknél jelentkező esetleges hibák elhárítását az elmúlt évek tapasztalatai alapján úgy tudjuk a leghatékonyabban megkezdeni, hogyha a hibajelzés sms-ben érkezik be hozzánk.
Hibát észlel
SMS: 06 20 217 7473
A jelzés azonnal megjelenik a rendszerünkben
Kollégánk hamarabb tudja ellenőrizni a végpontot
Gyorsabban megoldjuk a problémát
Hiba esetén kérjük írjon egy sms-t a 06 20 217 7473-as számra!
Az üzenet tartalma: „Internet hiba”, Előfizető neve, Előfizető címe
Az így elküldött jelzés közvetlenül megjelenik a belső rendszerünkben. A telefonon jelzett meghibásodásokat diszpécser szolgálat rögzíti, majd adja át nekünk. A plusz állomás miatt lassabb lehet a hibaelhárítás.
Az általános iparági gyakorlat és az ÁSZF szerint a lakossági internetszolgáltatás esetén a hibajavítás megkezdésének ideje a hibajelzést követő első munkanap kezdete. Amennyiben a hiba a Kevenet hálózatából ered, a javítást munkaszüneti napon is megkezdjük!
Problémáját jelezheti még email-en is az ugyfelszolgalat@kevenet.hu címen, de a leggyorsabb, legegyszerűbb út az sms küldés.
Itt is jelezzük, hogy a Facebook és a Messenger üzenetküldő felület nem hivatalos kommunikációs csatornája a Kevenet csoportnak. Ügyeletes kollégáink csak az emailben és sms-ben beérkező üzeneteket dolgozzák fel.
Hibabejelentés előtt, internet probléma esetén
- Első lépésként legyen szíves számítógépén a vezérlőpultban az internetbeállításoknál az internetkapcsolatot újra csatlakoztatni.
- Tapasztalatunk alapján megoldhatja a problémát az is, ha a routert áramtalanítja, ami nem csak a készülék kikapcsolását jelenti, hanem az elosztónak a kikapcsolását/falból történő kihúzását is.
- Ha nem oldódott meg panasza, akkor amennyiben van rá lehetősége futtasson le egy sebesség tesztet. A teszt az alábbi linken elérhető: www.speedtest.net A tesztről „Print Screen” billentyűvel egy képet is küldhet nekünk az ugyfelszolgalat@kevenet.hu-ra.
- Amennyiben nem egy az általunk felprogramozott routert használ, kérem ellenőrizze le, hogy a készülék megfelelően lett e beállítva, hogy kizárólag az Önök Otthonában érzékelhető e a jel. Ezt úgy is megteheti, hogy a szerződésben megadott Ügyfélkapus hozzáférési adatokkal a http://ugyfelkapu.kevenet.hu weboldalra belépve az „átviteli grafikonok” menüpontban megnézi az adatforgalmát. Amennyiben az kiemelkedően magas, akkor valószínűsíthetően valaki más is használja az Ön internet hozzáférését.
- Szükség esetén, a megkeresését követően illetékes munkatársunk telefonon fog Önökkel időpontot egyeztetni, hogy szerelőink mikor mehetnek ki a javítás elvégzéséhez.
Internet hiba elhárítási segédlet
Amennyiben mobil eszköz használatakor érzékel internet lassulást vagy kimaradást, előfordulhat, hogy nem a szolgáltatással van gond, hanem az ön wifi-routere okozza a problémát. Ilyenkor célszerű egy, az internetre kábellel csatlakozó eszközzel sebességtesztet végezni. Ha ott is észlelhető a lassulás, áramtalanítással indítsa újra az eszközöket. (Előfordulhat, hogy áramszünet vagy pillanatnyi feszültségkihagyás után, az antenna nem megfelelő módon csatlakozik vissza az átjátszóállomásra. Az eszköz újraindításával jó eséllyel azonnal javítható a probléma.)
- Áramtalanítsa a POE feladót és a Wifi routert (húzza ki a konnektorból)!
- Várjon 20 mp-t, hogy biztosan leálljon az eszköz!
- Dugja vissza a csatlakozókat a konnektorba!
- Várjon 2 percet, amíg az antenna kapcsolatot létesít az átjátszóval!
Ha a hiba az áramtalanítás után is fennáll, küldjön SMS-t a 06-20-217-7473-as mobilszámra az előfizető nevével, címével és az “internet hiba” jelzéssel.
FONTOS! Ne nyomja meg a routeren található “RESET” gombot! Ne húzza ki az eszközökből az adatkábeleket!