Hibaelhárítás

Hibabejelentés

Az internet és TV szolgáltatással kapcsolatos esetleges problémák mielőbbi megoldása érdekében cégünk non-stop hibabejelentő vonalat működtet.
Minden problémás esetet kérjük, hogy a +36 24-422-200-as telefonszámon vagy a +36 20 231 5135 mobil számon jelezzenek.
Diszpécserünk rögzíti az adatokat és a hiba jellegét majd továbbítja azt az üzemeltetés felé.
Kérem, hogy ne emailben és ne facebook bejegyzésekben jelezzék az észrevételeiket, mert a telefonos út a leggyorsabb és a legmegbízhatóbb!

Hibabejelentés előtt, internet probléma esetén

  1. Első lépésként legyen szíves számítógépén a vezérlőpultban az internetbeállításoknál az internetkapcsolatot újra csatlakoztatni.
  2. Tapasztalatunk alapján megoldhatja a problémát az is, ha a routert áramtalanítja, ami nem csak a készülék kikapcsolását jelenti, hanem az elosztónak a kikapcsolását/falból történő kihúzását is.
  3. Ha nem oldódott meg panasza, akkor amennyiben van rá lehetősége futtasson le egy sebesség tesztet. A teszt az alábbi linken elérhető: www.speedtest.net A tesztről „Print Screen” billentyűvel egy képet is küldhet nekünk az ugyfelszolgalat@kevenet.hu-ra.
  4. Amennyiben nem egy az általunk felprogramozott routert használ, kérem ellenőrizze le, hogy a készülék megfelelően lett e beállítva, hogy kizárólag az Önök Otthonában érzékelhető e a jel. Ezt úgy is megteheti, hogy a szerződésben megadott Ügyfélkapus hozzáférési adatokkal a http://ugyfelkapu.kevenet.hu weboldalra belépve az „átviteli grafikonok” menüpontban megnézi az adatforgalmát. Amennyiben az kiemelkedően magas, akkor valószínűsíthetően valaki más is használja az Ön internet hozzáférését.
  5. Szükség esetén, a megkeresését követően illetékes munkatársunk telefonon fog Önökkel időpontot egyeztetni, hogy szerelőink mikor mehetnek ki a javítás elvégzéséhez.